o mnie

robercik

Prowadzę działalność doradczą w zakresie planowania strategii komunikacji i badań rynkowych. Napisałem i wciąż piszę teksty z dziedziny identyfikacji trendów, badań rynkowych, marketingu, nowych technologii i rynku treści cyfrowych. Publikowałem w takich miejscach, jak: Magazyn WWW, Neurobot, Media Marketing Polska, Oneway Mirror, Internet Standard, Wirtualne Media, Brief, Marketing w Praktyce, Futureblog, Mediafun Magazyn, Antyweb, Biblioteka Analiz, TransWizje, Futu, Altmoda. Część z tych tekstów możecie przeczytać tu na tym blogu w zakładkach  TEXTY i TEXTY2.

Prowadziłem zajęcia z zakresu metodologii identyfikacji trendów w podyplomowej szkole mody i designu Viamoda, pierwszym tego typu kierunku w Polsce.

Pasjonuje się nowymi technologiami, internetem, ale szczególnie identyfikacją trendów. Posiadam wieloletnie doświadczenie w badaniach rynkowych, w tym opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych technik badawczych (badania metafor, a z drugiej strony sentyment analysis treści internetowych).

Na swoim blogu staram się zmierzyć z tematem trendów, ich rodzajem, dynamiką, konsekwencjami dla biznesu i społecznego życia. Z pozoru może wydawać się, że skaczę z tematu na temat. Poruszam tu bowiem takie problemy, jak ewolucja UE, dyskryminacja kobiet, rozwój megamiast, przyglądam się modzie, badaniom rynkowym, kryzysom, nowym technologiom. Piszę o metodach i warsztacie identyfikacji trendów, który pozwala usystematyzować i wydobyć na światło dzienne główne zjawiska i napięcia, które dotykają współczesne społeczeństwa.

Wciąż poszukuje odpowiedniego kontekstu. Lubię się rozglądać, obserwować ludzi i wynajdywać nowe rzeczy. Nieustannie zadaje sobie pytanie, czy to, co widzę ma jakieś znaczenie, a jeśli tak to jakie, co oznacza, do czego może prowadzić? Trendwatcher nie przygląda się tylko i wyłącznie jednej branży, ale próbuje szukać powiązań, wzajemnych wpływów różnych czasem odległych pozornie od siebie dziedzin. Dopiero wówczas można w pełni zrozumieć dany problem i móc przewidzieć nadchodzące zmiany.

Wszystkich zapraszam do współpracy. Otwarty jestem szczególnie na interesujące projekty badawcze i marketingowe. Prowadzę także szkolenia lub warsztaty w zakresie identyfikacji trendów, czy planowania scenariuszowego.

Więcej znajdziecie w krótkiej ofercie, która zamieszczam na slideshare.

 

Piszcie.

kostka.robert@gmail.com

Robert Kostka-Zawadzki

3 thoughts on “o mnie

  1. # pisze:

    When youare trying towards making the improvements with your home, it s appealing to the homeowner.
    The door is one of the big shovel strategies, proven
    to be highly secure and reliable. Haas Door has been around for hundreds of years, these doors are the best and are also durable.

    Traditionally the care of senior citizens. You could choose simple curtain or other
    materials to make the home extra spacious or wheelchair friendly, you’ll want to take advantage of the advice and recommendations of other consumers.

  2. Thank you, I’ve recently been searching for info approximately this subject for ages and yours is the greatest I have came upon so far. However, what about the bottom line? Are you positive concerning the supply?

  3. Good old-fashioned fangirling Why is he gray hair on top of
    head so touchy about e-mails? Then again, Tessa thought, she had probably seen far worse in this
    room.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: